Jak mogę wykorzystać limit dostępny na wirtualnej karcie kredytowej?

Dzięki naszej wirtualnej karcie składasz jeden wniosek, a przyznany limit kredytowy będzie Ci służył aż przez 360 dni od dnia postawienia go do Twojej dyspozycji. Możesz go wykorzystywać w dowolny sposób, między innymi:

  • zlecając przelew do 90% przyznanego limitu kredytowego bezpośrednio na Twoje konto osobiste (opcja Fast Cash dostępna w trakcie procesu rejestracji).
  • Przelewając pieniądze na rachunek osobisty – opcja jest dostępna 24/7 z poziomu Panelu Klienta.
  • Dodając kartę do cyfrowego portfela (Google Pay i Apple Pay), co z kolei daje dużo większe możliwości:
    • Wypłaty z bankomatów
    • Płatności zbliżeniowe w sklepach stacjonarnych
    • Płatności za zakupy w sklepach internetowych
  • Spłacając całość lub część limitu lub korzystając z limitu ciągle w czasie trwania umowy – spłacony limit możesz wykorzystać w dowolnym momencie ponownie.
  • Przelewając całość limitu na konto osobiste.

Pamiętaj, że z naszej wirtualnej karty kredytowej możesz skorzystać tylko na terenie Polski, a także wówczas gdy dostawca odbiorcy płatności świadczy usług na terenie Polski.

Przetestuj nasz produkt z promocyjnymi warunkami i przekonaj się jakie to proste!

Czy ten artykuł był pomocny?
Czy wirtualną kartą mogę płacić za zakupy w internecie?

Tak, naszą wirtualną kartą możesz płacić za zakupy w internecie. Dane karty zawsze możesz sprawdzić po zalogowaniu do Panelu Klienta. Możesz też dodać kartę do portfela Apple Pay lub Google Pay i płacić nią bezpośrednio w sklepach stacjonarnych i internetowych.

Czy ten artykuł był pomocny?
Czy kartą wirtualną można wypłacić gotówkę z bankomatu?

Kartą wirtualną można wypłacić gotówkę w bankomatach wyposażonych w czytnik zbliżeniowy. Wystarczy, że dodasz kartę do portfela Apple Pay lub Google Pay, a będziesz miał możliwość wypłaty gotówki. Możesz też przelać środki z karty wirtualnej na swoje konto bankowe i korzystać z nich tak, jak lubisz.

Czy ten artykuł był pomocny?
Czym jest Minimalna Kwota do Zapłaty?

Minimalna Kwota do Zapłaty to wskazana w Zestawieniu Operacji kwota, którą Klient zobowiązany jest spłacić w określonym przez Fincard terminie płatności (w Dniu Spłaty).

Obliczana jest ona za każdy Okres rozliczeniowy i wskazana w przejrzysty sposób na koniec okresu rozliczeniowego.

Możesz ją znaleźć zarówno w swoim Panelu Klienta, jak i w comiesięcznym Zestawieniu Transakcji, które zostanie do Ciebie wysłane na podany w Panelu adres e-mail.

 

Czy ten artykuł był pomocny?
Ile wynosi minimalna kwota do spłaty?

Minimalna kwota do spłaty stanowi sumę 3% Limitu Kredytowego wykorzystanego na dzień poprzedzający wygenerowanie Zestawienia Operacji oraz Prowizji za dany Okres rozliczeniowy obliczoną przy założeniu, że Klient wykorzysta w tym okresie cały udzielony Limit Kredytowy i nie dojdzie do przekroczenia Limitu Kredytowego.

Nasza wirtualna karta jest produktem, w którym nie naliczamy odsetek kapitałowych, co oznacza że naliczana jest jedynie prowizja, uzależniona od wysokości wykorzystanego limitu kredytowego.

Po zakończeniu Okresu rozliczeniowego otrzymasz na swój adres email Zestawienie transakcji, które zostały zaksięgowane na karcie w danym Okresie rozliczeniowym. W dokumencie tym znajdziesz również pełną kwotę Minimalnej Kwoty do Zapłaty oraz jej składowe i termin spłaty. Wysokość Minimalnej Kwoty do Zapłaty i możesz również sprawdzić w swoim Panelu Klienta.

Czy ten artykuł był pomocny?
Jak mogę spłacić wykorzystany limit kredytowy?

Spłata limitu kredytowego odbywa się w prosty i wygodny sposób. Na koniec Okresu rozliczeniowego otrzymasz od nas  Zestawienie transakcji wraz ze wskazaną w przejrzysty sposób, wymaganą Minimalną Kwotą do Zapłaty.

Spłaty możesz dokonać z poziomu swojego Panelu Klienta, gdzie udostępniliśmy najchętniej wybierane przez klientów metody płatności, od automatycznych dla 27 największych banków (między innymi mTransfer, Pekao24, IPKO), po płatności BLIK.

Obsługujemy również przelewy tradycyjne.

Numer konta: 76 1940 1076 3230 8112 0000 0000
Tytuł przelewu: Zapłata, umowa nr XXXXX
Odbiorca:  Fincard Sp. z o.o
Adres: ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa

Czy ten artykuł był pomocny?
Czy mogę spłacić tylko część limitu na karcie?

Po zakończeniu Okresu rozliczeniowego musisz zapłacić jedynie Minimalną Kwotę do Zapłaty, na którą składa się 3% Limitu Kredytowego wykorzystanego na dzień poprzedzający wygenerowanie Zestawienia Transakcji oraz Prowizja naliczona w danym Okresie rozliczeniowym, a także ewentualnie kwoty przekroczenia Limitu Kredytowego, oraz w przypadku braku terminowej płatności Prowizja naliczona w poprzednich Okresach rozliczeniowych wraz z odsetkami za opóźnienie.

Limit na karcie możesz wypłacać i spłacać w dowolnej kwocie, mieszczącej się w ramach przyznanego limitu kredytowego. W dowolnym momencie możesz spłacić cały limit lub tylko jego część. Możesz również korzystać z niego ciągle w trakcie trwania Umowy, nie spłacając go. Z kolei ze spłaconego limitu możesz ponownie skorzystać, wtedy kiedy pojawi się potrzeba.

Czy ten artykuł był pomocny?
Czy spłaty limitu kredytowego oraz Prowizji i innych Opłat muszę dokonać na koniec okresu rozliczeniowego?

Wirtualna karta kredytowa to produkt dostosowany do potrzeb naszych Klientów. Na koniec okresu rozliczeniowego wymagana jest jedynie wpłata Minimalnej Kwoty do Zapłaty, co oznacza, że nie musisz spłacać wykorzystanego limitu kredytowego po 30 dniach.

Limit kredytowy możesz spłacić w części lub w całości, w dowolnym momencie trwania umowy, najpóźniej w ostatnim dniu obowiązywania Umowy. Możesz również korzystać z niego cały czas i spłacać jedynie minimalną miesięczną płatność.

Czy ten artykuł był pomocny?
Jak sprawdzić lub zmienić kod PIN do karty?

Kod PIN możesz otrzymać logując się do Panelu Klienta i klikając "Wyślij PIN", który znajdziesz w zakładce "Szczegóły karty". Wiadomość SMS z kodem PIN otrzymasz na numer telefonu podany w Panelu.

Aby zmienić numer PIN, użyj opcji "Zmień PIN".

Czy ten artykuł był pomocny?
Jak zablokować/odblokować albo zastrzec kartę?

Aby zablokować, odblokować lub zastrzec kartę należy skontaktować się z nami telefonicznie, pod jednym z podanych niżej numerów telefonów:

 

22 598 77 99 22 209 25 55
 

Biuro Obsługi Klienta Netcredit

Godziny pracy:
Poniedziałek – Piątek:
08:00 – 20:00
Sobota: 08:00 – 17:00

 

Infolinia DiPocket

Dostępny 24/7

 

Czy ten artykuł był pomocny?
Dlaczego karta kredytowa została zablokowana?

Karta może zostać zablokowana lub zastrzeżona (nie będziesz mógł z niej korzystać) jeżeli Fincard ma uzasadnione podejrzenie, że:

  1. Karta została użyta przez osobę nieuprawnioną,
  2. Karta została użyta w sposób niezgodny z prawem,
  3. Klient umyślnie doprowadził do nieautoryzowanej Transakcji Kartą.

Fincard może zastrzec lub zablokować Kartę również w innych sytuacjach wskazanych w Regulaminie, w szczególności jeżeli doszło do przekroczenia Limitu Kredytowego lub opóźnienia w spłacie Zadłużenia przez Klienta.

Wirtualna Karta Kredytowa zostaje odblokowana niezwłocznie po ustaniu przyczyny jej czasowego zablokowania.

Zawiadomimy Cię niezwłocznie o zablokowaniu Karty i jego przyczynach, a także o jej odblokowaniu.

Czy ten artykuł był pomocny?
check-complete ic-delete ic-delete date ic-edit-48px ic-error ic-chevron-left-double ic-chevron-left moneza-logo-sme ic-chevron-right-double ic-chevron-right upload ic-visibility-48px ic-visibility-off-48px halvo menu toggler icon halvo cross icon