Dzięki naszej karcie składasz jeden wniosek, a przyznany limit kredytowy będzie Ci służył aż przez 360 dni od dnia postawienia go do Twojej dyspozycji. Możesz go wykorzystywać w dowolny sposób, między innymi:
Pamiętaj, że z naszej karty kredytowej możesz skorzystać tylko na terenie Polski, a także wówczas gdy dostawca odbiorcy płatności świadczy usługi na terenie Polski.
Przetestuj nasz produkt z promocyjnymi warunkami i przekonaj się jakie to proste!
Tak, naszą kartą kredytową możesz płacić za zakupy w internecie. Dane karty zawsze możesz sprawdzić po zalogowaniu do Panelu Klienta. Możesz też dodać kartę do portfela Apple Pay lub Google Pay i płacić nią bezpośrednio w sklepach stacjonarnych i internetowych.
Kartą kredytową można wypłacić gotówkę w bankomatach tych tradycyjnych, tak i wyposażonych w czytnik zbliżeniowy. Jeżeli wybrałeś kartę wirtualną wystarczy, że dodasz kartę do portfela Apple Pay lub Google Pay, a będziesz miał możliwość wypłaty gotówki w bankomatach. Możesz też przelać środki z karty kredytowej na swoje konto bankowe i korzystać z nich tak, jak lubisz.
Minimalna Kwota do Zapłaty to wskazana w Zestawieniu Operacji kwota, którą Klient zobowiązany jest spłacić w określonym przez Fincard terminie płatności (w Dniu Spłaty).
Obliczana jest ona za każdy Okres rozliczeniowy i wskazana w przejrzysty sposób na koniec okresu rozliczeniowego.
Możesz ją znaleźć zarówno w swoim Panelu Klienta, jak i w comiesięcznym Zestawieniu Transakcji, które zostanie do Ciebie wysłane na podany w Panelu adres e-mail.
Minimalna kwota do zapłaty stanowi sumę 3% Limitu Kredytowego wykorzystanego na dzień poprzedzający wygenerowanie Zestawienia Operacji a także Prowizji, Odsetek za pierwszy okres rozliczeniowy oraz Opłaty za obsługę karty, obliczoną przy założeniu, że Klient wykorzysta w tym okresie cały udzielony Limit Kredytowy i nie dojdzie do przekroczenia Limitu Kredytowego. Po zakończeniu Okresu rozliczeniowego otrzymasz na swój adres email Zestawienie operacji, które zostały zaksięgowane na karcie w danym Okresie rozliczeniowym. W dokumencie tym znajdziesz również pełną kwotę Minimalnej Kwoty do Zapłaty oraz jej składowe i termin spłaty. Wysokość Minimalnej Kwoty do Zapłaty i możesz również sprawdzić w swoim Panelu Klienta.
Spłata limitu kredytowego odbywa się w prosty i wygodny sposób. Na koniec Okresu rozliczeniowego otrzymasz od nas Zestawienie operacji wraz ze wskazaną w przejrzysty sposób, wymaganą Minimalną Kwotą do Zapłaty. Spłaty możesz dokonać bezpośrednio ze swojego Panelu Klienta, korzystając z najpopularniejszych metod płatności. Oferujemy automatyczne przelewy dla 27 największych banków (m. in. mTransfer, Pekao24, iPKO) oraz płatności BLIK.
Obsługujemy również przelewy tradycyjne.
Numer konta: 76 1940 1076 3230 8112 0000 0000
Tytuł przelewu: Zapłata, umowa nr XXXXX
Odbiorca: Fincard Sp. z o.o
Adres: ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Po zakończeniu Okresu rozliczeniowego musisz zapłacić jedynie Minimalną Kwotę do Zapłaty.
Minimalna kwota do zapłaty stanowi sumę 3% Limitu Kredytowego wykorzystanego na dzień poprzedzający wygenerowanie Zestawienia Operacji a także Prowizji, Odsetek oraz naliczonych Opłat.
W dowolnym momencie możesz spłacić cały limit lub tylko jego część. Możesz również korzystać z niego ciągle w trakcie trwania Umowy. Po spłacie limitu ponownie zyskujesz dostęp do środków – możesz z nich skorzystać, kiedy tylko będziesz ich potrzebować.
Karta kredytowa to produkt dostosowany do potrzeb naszych Klientów. Na koniec okresu musisz spłacić minimalną kwotę do zapłaty, prowizję i odsetki oraz sumę wszystkich opłat naliczonych w danym okresie.
Limit kredytowy możesz spłacić w części lub w całości, w dowolnym momencie trwania umowy, najpóźniej w ostatnim dniu obowiązywania Umowy. Możesz również korzystać z niego cały czas i spłacać jedynie minimalną kwotę do zapłaty.
Kod PIN możesz otrzymać logując się do Panelu Klienta i klikając "Wyślij PIN", który znajdziesz w zakładce "Szczegóły karty". Wiadomość SMS z kodem PIN otrzymasz na numer telefonu podany w Panelu.
Aby zmienić numer PIN, użyj opcji "Zmień PIN" w Panelu Klienta w zakładce ''Szczegóły karty''.
Aby zablokować, odblokować lub zastrzec kartę należy skontaktować się z nami telefonicznie, pod jednym z podanych niżej numerów telefonów:
![]() |
22 598 77 99 | 22 209 25 55 |
Biuro Obsługi Klienta Netcredit Godziny pracy: |
Infolinia DiPocket Dostępny 24/7
|
Karta może zostać zablokowana lub zastrzeżona (nie będziesz mógł z niej korzystać) jeżeli Fincard ma uzasadnione podejrzenie, że:
Fincard może zastrzec lub zablokować Kartę również w innych sytuacjach wskazanych w Regulaminie, w szczególności jeżeli doszło do przekroczenia Limitu Kredytowego lub opóźnienia w spłacie Zadłużenia przez Klienta.
Karta Kredytowa zostaje odblokowana niezwłocznie po ustaniu przyczyny jej czasowego zablokowania.
Zawiadomimy Cię niezwłocznie o zablokowaniu Karty i jego przyczynach, a także o jej odblokowaniu.