Każdy Okres rozliczeniowy trwa 30 dni. Następnego dnia, po upływie każdego Okresu rozliczeniowego, generowane jest Zestawienie Operacji, które otrzymujesz na swój adres e-mail. W tym samym dniu rozpoczyna się kolejny 30-dniowy Okres rozliczeniowy. Zgodnie z Regulaminem Promocji, Pierwszy Okres Rozliczeniowy dla Nowego Klienta jest objęty promocją, w ramach której korzystasz z limitu kredytowego bez naliczania prowizji i odsetek. Dotyczy to Klienta, o którym mowa w § 3.3 Regulaminu, który przed zawarciem Umowy nie zawarł nigdy z Kredytodawcą Umowy, w tym nie odstąpił od Umowy.
Po wygenerowaniu Zestawienia Operacji w ciągu 5 dni musisz spłacić Minimalną Kwotę do Zapłaty. Możesz jednak spłacić również dodatkową część wykorzystanego limitu kredytowego lub nawet całość. Wpłata Minimalnej Kwoty do Zapłaty zwiększa kwotę Dostępnych Środków o jej część wynoszącą 3% Limitu Kredytowego wykorzystanego na dzień poprzedzający wygenerowanie Zestawienia Operacji.
Pamiętaj, że wpłata Minimalnej Kwoty do Zapłaty w wyznaczonym 5-dniowym terminie jest obowiązkowa.
Po ukończeniu każdego kolejnego 30-dniowego Okresu Rozliczeniowego, otrzymasz nowe Zestawienie Operacji ze wskazaną Minimalną Kwotą do Zapłaty.
Do Twojej decyzji należy czy dokonasz spłaty w wyższej niż minimalna wysokości.
Pamiętaj:
Każdy Okres rozliczeniowy trwa 30 dni. Następnego dnia po upływie Okresu rozliczeniowego generowane jest Zestawienie Operacji, które otrzymujesz na swój adres e-mail. W tym samym dniu rozpoczyna się kolejny 30-dniowy Okres rozliczeniowy. Po wygenerowaniu Zestawienia Operacji, w ciągu 5 dni, musisz spłacić Minimalną Kwotę do Zapłaty, ale możesz również dodatkowo spłacić całość wykorzystanego limitu lub jego część. Pamiętaj jednak, że wpłata Minimalnej Kwoty do Zapłaty w wyznaczonym 5- dniowym terminie jest obowiązkowa.
Po ukończeniu każdego kolejnego 30-dniowego cyklu, otrzymasz nowe Zestawienie Transakcji ze wskazaną Minimalną Kwotą do Zapłaty. Do Twojej decyzji należy czy dokonasz spłaty w wysokości wyższej niż minimalna.
Pamiętaj:
Wypróbuj nasz produkt z promocyjnymi warunkami i sam zdecyduj, czym dla Ciebie jest nasza karta kredytowa. Sprawdź ofertę, którą dla Ciebie przygotowaliśmy!
Wypróbuj Netcredit z promocyjnymi warunkami i przekonaj się sam, dlaczego warto korzystać z naszej karty.
Możesz otrzymać kartę kredytową, jeżeli:
Spełniasz powyższe wymagania? Złóż wniosek i sprawdź nasz nowy, jeszcze lepszy produkt!
Twój maksymalny limit kredytowy może wynieść nawet 10 000 zł.
Pieniądze z przyznanego limitu możesz wykorzystać w dowolny sposób. Ty decydujesz kiedy i ile pieniędzy potrzebujesz. a także czy spłacasz jedynie Minimalną Kwotę do Zapłaty czy też dokonasz wpłaty w wyższej niż wymagana kwocie. Spłacony limit możesz wykorzystać ponownie, wtedy kiedy pojawi się potrzeba.
Standardowe koszty przedstawiają się następująco:
Przygotowaliśmy też ofertę promocyjną, z którą możesz zapoznać się tutaj.
W przypadku nieterminowej spłaty Minimalnej Kwoty do Zapłaty, FINCARD może naliczyć maksymalne odsetki za opóźnienie, które obecnie wynoszą 22,5% rocznie od kwoty zadłużenia.
Nasza karta kredytowa oferuje ci ekstremalnie niskie koszty i przejrzyste warunki użytkowania. Przekonaj się sam!
Wniosek o wydanie karty kredytowej i udzielenie limitu kredytowego składasz jeden raz. Po pozytywnej decyzji kredytowej możesz w dowolny sposób korzystać ze środków aż przez 360 dni od momentu postawienia limitu kredytowego do Twojej dyspozycji - 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu.
W trakcie trwania umowy dajemy Ci pełną swobodę korzystania z przyznanego limitu. To Ty decydujesz kiedy i ile pieniędzy potrzebujesz, czy spłacasz jedynie Minimalną Kwotę do Zapłaty, część limitu kredytowego czy całość.
Wszystkie operacje możesz wykonywać z łatwością z poziomu swojego Panelu Klienta 24/7. Przekonaj się sam, jakie to proste!
Karta jest ważna zgodnie z terminem wskazanym na karcie. Karta, której okres ważności upłynął podlega wznowieniu, chyba że upłynął okres obowiązywania Twojej Umowy. Uzyskasz przy tym nowy egzemplarz karty, z nowym numerem.
Wniosek o naszą kartę kredytową możesz złożyć z poziomu strony internetowej www.netcredit.pl 24/7 lub telefonicznie, pod numerem telefonu: 225987799 w godzinach pracy Biura Obsługi Klienta.
Składając wniosek przez stronę internetową możesz szybko i wygodnie zyskać dostęp do dodatkowych środków, bez konieczności wychodzenia z domu. Zanim wybierzesz limit kredytowy, który cię interesuje upewnij się, że masz pod ręką:
W trakcie procesu rejestracji wniosku będziemy Cię pytać tylko o takie dane, które pozwolą nam na wydanie decyzji kredytowej lub są wymagane przez przepisy prawa. Powierzone nam informacje będą w pełni bezpieczne. Ty również masz do nich dostęp z poziomu Panelu Klienta. Masz możliwość ich edycji lub poprawiania.
Dla Klientów, którzy po raz pierwszy wnioskują o wirtualną kartę kredytową przygotowaliśmy specjalne warunki cenowe. Złóż wniosek i przetestuj nasz produkt!
Weryfikacja tożsamości to jeden z kroków składania wniosku. Specjalnie dla Ciebie udostępniliśmy aż trzy metody weryfikacji, w zależności od Twoich preferencji:
Kwota zostanie zwrócona na Twoje konto niezależnie od tego, czy umowa zostanie zawarta czy nie.
Przed rozpoczęciem identyfikacji upewnij się, że:
Wybierz swoją metodę identyfikacji/weryfikacji tożsamości i przetestuj nasz produkt z promocyjnymi warunkami!
Wirtualna karta kredytowa jest od razu aktywna po jej wydaniu i uruchomieniu limitu kredytowego. To oznacza, że można zacząć z niej korzystać od razu po zawarciu umowy.
Plastikową kartę kredytową możesz aktywować po jej otrzymaniu w Panelu klienta lub telefonicznie, pod numerem telefonu: 225987799.
Do czasu otrzymania karty plastikowej dajemy Ci bezpłatną tymczasową kartę wirtualną.
Umowa o wydanie Karty Kredytowej zawierana jest drogą elektroniczną.. Wszystkie niezbędne dokumenty, z którymi powinieneś się zapoznać zostaną do Ciebie przesłane e-mailem. Wystarczy, że po zapoznaniu się z nimi klikniesz w link znajdujący się w wiadomości, którą do Ciebie wysłaliśmy, aby zaakceptować dokumenty.
WAŻNE! Bez potwierdzenia, że zapoznałeś się z dokumentami i je akceptujesz nie będziemy mogli wydać Ci Twojej karty kredytowej.
Wirtualna karta kredytowa jest udostępniana natychmiastowo po zawarciu umowy. Jest ona aktywna i można z niej korzystać od razu po przyznaniu limitu kredytowego.
Plastikową kartę kredytową otrzymasz drogą pocztową na adres wskazany przez Ciebie jako adres do wysyłki karty plastikowej
Fast Cash to usługa polegająca na zleceniu przelewu na Twój indywidualny rachunek bankowy (ten sam, z którego dokonano przelewu weryfikacyjnego), realizowana w trakcie składania Wniosku o udzielenie limitu kredytowego.
Środki zostaną przelane od razu na Twoje konto, natomiast czas, w którym je otrzymasz, zależy od czasu księgowania przelewów w banku, w którym posiadasz konto.
Dzięki naszej karcie składasz jeden wniosek, a przyznany limit kredytowy będzie Ci służył aż przez 360 dni od dnia postawienia go do Twojej dyspozycji. Możesz go wykorzystywać w dowolny sposób, między innymi:
Pamiętaj, że z naszej karty kredytowej możesz skorzystać tylko na terenie Polski, a także wówczas gdy dostawca odbiorcy płatności świadczy usługi na terenie Polski.
Przetestuj nasz produkt z promocyjnymi warunkami i przekonaj się jakie to proste!
Tak, naszą kartą kredytową możesz płacić za zakupy w internecie. Dane karty zawsze możesz sprawdzić po zalogowaniu do Panelu Klienta. Możesz też dodać kartę do portfela Apple Pay lub Google Pay i płacić nią bezpośrednio w sklepach stacjonarnych i internetowych.
Kartą kredytową można wypłacić gotówkę w bankomatach tych tradycyjnych, tak i wyposażonych w czytnik zbliżeniowy. Jeżeli wybrałeś kartę wirtualną wystarczy, że dodasz kartę do portfela Apple Pay lub Google Pay, a będziesz miał możliwość wypłaty gotówki w bankomatach. Możesz też przelać środki z karty kredytowej na swoje konto bankowe i korzystać z nich tak, jak lubisz.
Minimalna Kwota do Zapłaty to wskazana w Zestawieniu Operacji kwota, którą Klient zobowiązany jest spłacić w określonym przez Fincard terminie płatności (w Dniu Spłaty).
Obliczana jest ona za każdy Okres rozliczeniowy i wskazana w przejrzysty sposób na koniec okresu rozliczeniowego.
Możesz ją znaleźć zarówno w swoim Panelu Klienta, jak i w comiesięcznym Zestawieniu Transakcji, które zostanie do Ciebie wysłane na podany w Panelu adres e-mail.
Minimalna kwota do zapłaty stanowi sumę 3% Limitu Kredytowego wykorzystanego na dzień poprzedzający wygenerowanie Zestawienia Operacji a także Prowizji, Odsetek oraz Opłat za wydanie i obsługę karty, obliczoną przy założeniu, że Klient wykorzysta w tym okresie cały udzielony Limit Kredytowy i nie dojdzie do przekroczenia Limitu Kredytowego. Po zakończeniu Okresu rozliczeniowego otrzymasz na swój adres email Zestawienie operacji, które zostały zaksięgowane na karcie w danym Okresie rozliczeniowym. W dokumencie tym znajdziesz również pełną kwotę Minimalnej Kwoty do Zapłaty oraz jej składowe i termin spłaty. Wysokość Minimalnej Kwoty do Zapłaty i możesz również sprawdzić w swoim Panelu Klienta.
Spłata limitu kredytowego odbywa się w prosty i wygodny sposób. Na koniec Okresu rozliczeniowego otrzymasz od nas Zestawienie operacji wraz ze wskazaną w przejrzysty sposób, wymaganą Minimalną Kwotą do Zapłaty. Spłaty możesz dokonać bezpośrednio ze swojego Panelu Klienta, korzystając z najpopularniejszych metod płatności. Oferujemy automatyczne przelewy dla 27 największych banków (m. in. mTransfer, Pekao24, iPKO) oraz płatności BLIK.
Obsługujemy również przelewy tradycyjne.
Numer konta: 76 1940 1076 3230 8112 0000 0000
Tytuł przelewu: Zapłata, umowa nr XXXXX
Odbiorca: Fincard Sp. z o.o
Adres: ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Po zakończeniu Okresu rozliczeniowego musisz zapłacić jedynie Minimalną Kwotę do Zapłaty.
Minimalna kwota do zapłaty stanowi sumę 3% Limitu Kredytowego wykorzystanego na dzień poprzedzający wygenerowanie Zestawienia Operacji a także Prowizji, Odsetek oraz Opłat za wydanie i obsługę karty, obliczoną przy założeniu, że Klient wykorzysta w tym okresie cały udzielony Limit Kredytowy i nie dojdzie do przekroczenia Limitu Kredytowego.
W dowolnym momencie możesz spłacić cały limit lub tylko jego część. Możesz również korzystać z niego ciągle w trakcie trwania Umowy. Z kolei po spłacie limitu możesz ponownie skorzystać, wtedy kiedy pojawi się potrzeba.
Karta kredytowa to produkt dostosowany do potrzeb naszych Klientów. Na koniec okresu musisz spłacić minimalną kwotę do zapłaty, prowizję i odsetki oraz sumę wszystkich opłat naliczonych w danym okresie.
Limit kredytowy możesz spłacić w części lub w całości, w dowolnym momencie trwania umowy, najpóźniej w ostatnim dniu obowiązywania Umowy. Możesz również korzystać z niego cały czas i spłacać jedynie minimalną kwotę do zapłaty.
Kod PIN możesz otrzymać logując się do Panelu Klienta i klikając "Wyślij PIN", który znajdziesz w zakładce "Szczegóły karty". Wiadomość SMS z kodem PIN otrzymasz na numer telefonu podany w Panelu.
Aby zmienić numer PIN, użyj opcji "Zmień PIN" w Panelu Klienta w zakładce ''Szczegóły karty''.
Aby zablokować, odblokować lub zastrzec kartę należy skontaktować się z nami telefonicznie, pod jednym z podanych niżej numerów telefonów:
22 598 77 99 | 22 209 25 55 | |
Biuro Obsługi Klienta Netcredit Godziny pracy: |
Infolinia DiPocket Dostępny 24/7
|
Karta może zostać zablokowana lub zastrzeżona (nie będziesz mógł z niej korzystać) jeżeli Fincard ma uzasadnione podejrzenie, że:
Fincard może zastrzec lub zablokować Kartę również w innych sytuacjach wskazanych w Regulaminie, w szczególności jeżeli doszło do przekroczenia Limitu Kredytowego lub opóźnienia w spłacie Zadłużenia przez Klienta.
Karta Kredytowa zostaje odblokowana niezwłocznie po ustaniu przyczyny jej czasowego zablokowania.
Zawiadomimy Cię niezwłocznie o zablokowaniu Karty i jego przyczynach, a także o jej odblokowaniu.
Do Panelu Klienta można zalogować się z poziomu strony głównej www.netcredit.pl. Wystarczy kliknąć w przycisk „Logowanie”, który znajduje się w prawym górnym rogu ekranu.
Hasło do logowania możesz z łatwością zmienić z poziomu swojego Panelu Klienta. Wystarczy, że zalogujesz się do Panelu Klienta i w Menu klikniesz zakładkę Dane osobowe a następnie Bezpieczeństwo i Zmiana hasła.
Zmiany numeru telefonu będziesz mógł dokonać w Panelu Klienta przechodząc do zakładki „Dane osobowe” a następnie Dane kontaktowe. Możesz również zmienić numer telefonicznie (22 598 77 99). Jeżeli chcesz skorzystać z pomocy naszego Specjalisty Obsługi Klienta, koniecznie skontaktuj się z nami z numeru telefonu, na który chcesz zmienić swój aktualny.
Skorzystaj z opcji „Resetuj hasło” pod oknem do logowania. Okno do logowania znajdziesz klikając w przycisk „Logowanie” na stronie głównej www.netcredit.pl
Kod CVV2 do Twojej karty kredytowej i jej pełny numer możesz sprawdzić w dowolnej chwili bezpłatnie w Panelu Klienta po kliknięciu w zakładkę ,,Szczegóły karty''.