Jak możemy Ci pomóc?

Przykładowy cykl rozliczeniowy dla Nowego Klienta

Każdy Okres rozliczeniowy trwa 30 dni. Następnego dnia, po upływie każdego Okresu rozliczeniowego, generowane jest Zestawienie Operacji, które otrzymujesz na swój adres e-mail. W tym samym dniu rozpoczyna się kolejny 30-dniowy Okres rozliczeniowy. Zgodnie z Regulaminem Promocji, Pierwszy Okres Rozliczeniowy dla Nowego Klienta jest objęty promocją, w ramach której korzystasz z limitu kredytowego bez naliczania prowizji i odsetek. Dotyczy to Klienta, o którym mowa w § 3.3 Regulaminu, który przed zawarciem Umowy nie zawarł nigdy z Kredytodawcą Umowy, w tym nie odstąpił od Umowy.

Po wygenerowaniu Zestawienia Operacji w ciągu 5 dni musisz spłacić Minimalną Kwotę do Zapłaty. Możesz jednak spłacić również dodatkową część wykorzystanego limitu kredytowego lub nawet całość. Wpłata Minimalnej Kwoty do Zapłaty zwiększa kwotę Dostępnych Środków o jej część wynoszącą 3% Limitu Kredytowego wykorzystanego na dzień poprzedzający wygenerowanie Zestawienia Operacji.

Pamiętaj, że wpłata Minimalnej Kwoty do Zapłaty w wyznaczonym 5-dniowym terminie jest obowiązkowa.

Po ukończeniu każdego kolejnego 30-dniowego Okresu Rozliczeniowego, otrzymasz nowe Zestawienie Operacji ze wskazaną Minimalną Kwotą do Zapłaty.
Do Twojej decyzji należy czy dokonasz spłaty w wyższej niż minimalna wysokości.
Pamiętaj:

  • Wpłata Minimalnej Kwoty do Zapłaty zwiększa kwotę Dostępnych Środków o jej część wynoszącą 3% Limitu Kredytowego wykorzystanego na dzień poprzedzający wygenerowanie Zestawienia Operacji. Możesz jednak w każdym czasie dokonać dodatkowo spłaty większej części limitu kredytowego.
  • Możesz dokonywać jedynie terminowych wpłat Minimalnej Kwoty do Zapłaty i korzystać przez cały czas z udzielonego limitu kredytowego.

 

Przykładowy cykl rozliczeniowy dla Klienta Powracającego

Każdy Okres rozliczeniowy trwa 30 dni. Następnego dnia po upływie Okresu rozliczeniowego generowane jest Zestawienie Operacji, które otrzymujesz na swój adres e-mail. W tym samym  dniu rozpoczyna się kolejny 30-dniowy Okres rozliczeniowy. Po wygenerowaniu Zestawienia Operacji, w ciągu 5 dni, musisz spłacić Minimalną Kwotę do Zapłaty, ale możesz również dodatkowo spłacić całość wykorzystanego limitu lub jego część. Pamiętaj jednak, że  wpłata Minimalnej Kwoty do Zapłaty w wyznaczonym 5- dniowym terminie jest obowiązkowa.

Po ukończeniu każdego kolejnego 30-dniowego cyklu, otrzymasz nowe Zestawienie Transakcji ze wskazaną Minimalną Kwotą do Zapłaty. Do Twojej decyzji należy czy dokonasz spłaty w wysokości wyższej niż minimalna.

Pamiętaj:

  • Możesz w każdym momencie dokonać spłaty całego limitu kredytowego - To Ty decydujesz kiedy i ile swojego limitu spłacasz.
  • Możesz dokonywać jedynie terminowych wpłat Minimalnej Kwoty do Zapłaty i korzystać przez cały czas z udzielonego limitu kredytowego.

Czym jest karta kredytowa Netcredit?
  • Dodatkowym „portfelem”, w którym zawsze czeka na Ciebie dodatkowa gotówka – już nigdy nie daj się zaskoczyć nieprzewidzianym wydatkom!
  • Kartą, którą możesz podpiąć pod swój cyfrowy portfel (Google Pay, Apple Pay), a następnie wypłacić pieniądze z bankomatu lub zapłacić przy kasie za zakupy.
  • Nie ma konieczności zwrotu całości wykorzystanego limitu kredytowego po każdym Okresie rozliczeniowym. 
  • Kartą, na której masz dostęp do dodatkowych środków i dzięki której z łatwością możesz zasilać swoje konto osobiste. 
  • Gotówką zapewniającą Ci bezpieczeństwo finansowe. Wystarczy, że spłacasz minimalną kwotę do zapłaty. Nie ma więc konieczności zwrotu całości wykorzystanego limitu po każdym Okresie rozliczeniowym.
  • Dodatkowym źródłem finansowania, do którego masz dostęp 24/7 ze swojego Panelu Klienta.

Wypróbuj nasz produkt z promocyjnymi warunkami i sam zdecyduj, czym dla Ciebie jest nasza karta kredytowa. Sprawdź ofertę, którą dla Ciebie przygotowaliśmy!

Jakie są zalety korzystania z karty Netcredit?
  • Jedna decyzja kredytowa, a gotówkę możesz mieć w zasięgu ręki przez 360 dni.
  • Ciągły dostęp do dodatkowych środków do wysokości przyznanego limitu kredytowego bez wychodzenia z domu – 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu z poziomu Twojego Panelu Klienta
  • Możliwość realizowania przelewów internetowych, wypłat z bankomatów i płatności zbliżeniowych.
  • Elastyczne możliwości wypłaty gotówki z Karty i spłaty limitu kredytowego – Ty decydujesz kiedy i ile pieniędzy potrzebujesz, a także czy spłacasz jedynie Minimalną Kwotę do Zapłaty czy całość lub część wykorzystanego limitu. Spłacony limit możesz wykorzystać ponownie, wtedy kiedy pojawi się potrzeba.
  • Twoje bezpieczeństwo finansowe jest dla nas najważniejsze:
    • wymagamy silnego uwierzytelniania przy logowaniu (adres email, hasło, kod SMS), a także przy wykonywaniu transakcji np. realizacji przelewu.
    • posiadamy również opcję chargeback – pomagamy Ci odzyskać pieniądze za niezrealizowane zakupy kartą.

Wypróbuj Netcredit z promocyjnymi warunkami i przekonaj się sam, dlaczego warto korzystać z naszej karty.

Kto może otrzymać kartę kredytową?

Możesz otrzymać kartę kredytową, jeżeli:

  • Posiadasz polskie obywatelstwo
  • Posiadasz ważny dowód osobisty
  • Masz konto w polskim banku
  • Masz regularne miesięczne dochody
  • Masz adres mailowy
  • Posiadasz aktywny telefon komórkowy
  • Masz pozytywną historię kredytową

Spełniasz powyższe wymagania? Złóż wniosek i sprawdź nasz nowy, jeszcze lepszy produkt!

Jaki jest maksymalny limit kredytowy na karcie?

Twój maksymalny limit kredytowy może wynieść nawet 10 000 zł.
Pieniądze z przyznanego limitu możesz wykorzystać w dowolny sposób. Ty decydujesz kiedy i ile pieniędzy potrzebujesz. a także czy spłacasz jedynie Minimalną Kwotę do Zapłaty czy też dokonasz wpłaty w wyższej niż wymagana kwocie.  Spłacony limit możesz wykorzystać ponownie, wtedy kiedy pojawi się potrzeba.

Ile kosztuje nasza karta kredytowa?

Standardowe koszty przedstawiają się następująco:

  • 1,64% prowizji od kwoty przyznanego limitu kredytowego naliczana za dany okres rozliczeniowy.
  • Odsetki w wysokości 18,50% w skali roku naliczane od wykorzystanego limitu w każdym okresie rozliczeniowym.
  • 100 zł za wydanie karty.
  • 0 zł za aktywację i zastrzeżenie karty.
  • 0 zł za wcześniejsze zakończenie umowy.
  • 5%  min. 15 zł za wypłatę pieniędzy z bankomatu.
  • 0 zł za płatności internetowe (Google Pay, Apple Pay).
  • Darmowe płatności zbliżeniowe.

Przygotowaliśmy też ofertę promocyjną, z którą możesz zapoznać się tutaj.

W przypadku nieterminowej spłaty Minimalnej Kwoty do Zapłaty, FINCARD może naliczyć maksymalne odsetki za opóźnienie, które obecnie wynoszą 22,5% rocznie od kwoty zadłużenia.

Nasza karta kredytowa oferuje ci ekstremalnie niskie koszty i przejrzyste warunki użytkowania. Przekonaj się sam!

Na jaki okres jest przyznawany limit w karcie kredytowej?

Wniosek o wydanie karty kredytowej i udzielenie limitu kredytowego składasz jeden raz. Po pozytywnej decyzji kredytowej możesz w dowolny sposób korzystać ze środków aż przez 360 dni od momentu postawienia limitu kredytowego do Twojej dyspozycji - 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu.

W trakcie trwania umowy dajemy Ci pełną swobodę korzystania z przyznanego limitu. To Ty decydujesz kiedy i ile pieniędzy potrzebujesz, czy spłacasz jedynie Minimalną Kwotę do Zapłaty, część limitu kredytowego czy całość.

Wszystkie operacje możesz wykonywać z łatwością z poziomu swojego Panelu Klienta 24/7. Przekonaj się sam, jakie to proste!

Jak długo jest ważna karta?

Karta jest ważna zgodnie z terminem wskazanym na karcie. Karta, której okres ważności upłynął podlega wznowieniu, chyba że upłynął okres obowiązywania Twojej Umowy. Uzyskasz przy tym nowy egzemplarz karty, z nowym numerem.

Jak złożyć wniosek o kartę kredytową?

Wniosek o naszą kartę kredytową możesz złożyć z poziomu strony internetowej www.netcredit.pl 24/7 lub telefonicznie, pod numerem telefonu: 225987799 w godzinach pracy Biura Obsługi Klienta.

Składając wniosek przez stronę internetową możesz szybko i wygodnie zyskać dostęp do dodatkowych środków, bez konieczności wychodzenia z domu. Zanim wybierzesz limit kredytowy, który cię interesuje upewnij się, że masz pod ręką:

  • dowód osobisty,
  • dostęp do telefonu komórkowego i adresu email,
  • dostęp do swojego konta bankowego w jednym z polskich banków

W trakcie procesu rejestracji wniosku będziemy Cię pytać tylko o takie dane, które pozwolą nam na wydanie decyzji kredytowej lub są wymagane przez przepisy prawa. Powierzone nam informacje będą w pełni bezpieczne. Ty również masz do nich dostęp z poziomu Panelu Klienta. Masz możliwość ich edycji lub poprawiania.

Dla Klientów, którzy po raz pierwszy wnioskują o wirtualną kartę kredytową przygotowaliśmy specjalne warunki cenowe. Złóż wniosek i przetestuj nasz produkt!

Jakie są metody weryfikacji i czym jest usługa AIS?

Weryfikacja tożsamości to jeden z kroków składania wniosku. Specjalnie dla Ciebie udostępniliśmy aż trzy metody weryfikacji, w zależności od Twoich preferencji:

  • Najszybsza, najłatwiejsza i najbezpieczniejsza metoda weryfikacji – usługa Autopay S.A. AIS, polega na automatycznym dostępie do informacji o rachunku bankowym osoby składającej wniosek. Opcja ta jest dostępna w trakcie procesu rejestracji, wybierz bank w którym posiadasz rachunek bankowy i podążaj za instrukcjami na stronie.
    Dzięki tej usłudze jesteśmy w stanie błyskawicznie zweryfikować tożsamość osoby składającej wniosek, a co za tym idzie zapewnić Ci bezpieczeństwo przed ewentualną kradzieżą danych osobowych. Dodatkowo:

    • jest to najszybszy i najłatwiejszy sposób identyfikacji na rynku,
    • Twoje dane i dostępy będą bezpieczne - ani my, ani Autopay S.A. nie przechowujemy Twoich danych logowania - logujesz się bezpośrednio na swoje konto bankowe, a dodatkowo Twoje połączenie z bankiem jest szyfrowane specjalnym protokołem (przy adresie https: // zobaczysz w przeglądarce małą kłódkę), co zapobiega ewentualnemu przechwyceniu danych,
    • Autopay S.A. to nasz wieloletni i zaufany partner – obok PayU i PayPal, AutoPay S.A. jest jedną z największych firm oferujących szybkie płatności online.
  • Kolejna szybka i łatwa metoda to przelew jednozłotowy za pomocą szybkiej płatności elektronicznej (Autopay S.A.), który zwykle trwa do 15 minut.
  • Możesz również potwierdzić dane poprzez przelanie ze swojego konta osobistego kwoty 1 zł na rachunek:
    Credit Agricole Bank Polska S.A.: 76 1940 1076 3230 8112 0000 0000
    Tytuł przelewu: Potwierdzam Warunki Umowy Fincard nr 00000
    Odbiorca: Fincard Sp. z o.o.

Kwota zostanie zwrócona na Twoje konto niezależnie od tego, czy umowa zostanie zawarta czy nie.

Przed rozpoczęciem identyfikacji upewnij się, że:

  • dokonujesz potwierdzenia tożsamości z rachunku indywidualnego (nie honorujemy przelewów z kont firmowych),
  • dane osobowe zarejestrowane w Twoim banku są w pełni zgodne z danymi zadeklarowanymi we wniosku,
  • tytuł przelewu jest dokładnie taki, jak ten zaprezentowany na etapie wnioskowania w serwisie internetowym (w przypadku przelewów ELIXIR, wykonywanych samodzielnie).

Wybierz swoją metodę identyfikacji/weryfikacji tożsamości i przetestuj nasz produkt z promocyjnymi warunkami!

Jak aktywować kartę kredytową?

Wirtualna karta kredytowa jest od razu aktywna po jej wydaniu i uruchomieniu limitu kredytowego. To oznacza, że można zacząć z niej korzystać od razu po zawarciu umowy.
Plastikową kartę kredytową możesz aktywować po jej otrzymaniu w Panelu klienta lub telefonicznie, pod numerem telefonu: 225987799.
Do czasu otrzymania karty plastikowej dajemy Ci bezpłatną tymczasową kartę wirtualną.

W jaki sposób mogę podpisać umowę?

Umowa o wydanie Karty Kredytowej zawierana jest drogą elektroniczną.. Wszystkie niezbędne dokumenty, z którymi powinieneś się zapoznać zostaną do Ciebie przesłane e-mailem. Wystarczy, że po zapoznaniu się z nimi klikniesz w link znajdujący się w wiadomości, którą do Ciebie wysłaliśmy, aby zaakceptować dokumenty. 

WAŻNE! Bez potwierdzenia, że zapoznałeś się z dokumentami i je akceptujesz nie będziemy mogli wydać Ci Twojej karty kredytowej. 

Jak i kiedy otrzymam moją Kartę kredytową?

Wirtualna karta kredytowa jest udostępniana natychmiastowo po zawarciu umowy. Jest ona aktywna i można z niej korzystać od razu po przyznaniu limitu kredytowego. 

Plastikową kartę kredytową otrzymasz drogą pocztową na adres wskazany przez Ciebie jako adres do wysyłki karty plastikowej 

Jak szybko otrzymam środki na swoje konto (fast cash)?

Fast Cash to usługa polegająca na zleceniu przelewu na Twój indywidualny rachunek bankowy (ten sam, z którego dokonano przelewu weryfikacyjnego), realizowana w trakcie składania Wniosku o udzielenie limitu kredytowego.
Środki zostaną przelane od razu na Twoje konto, natomiast czas, w którym je otrzymasz, zależy od czasu księgowania przelewów w banku, w którym posiadasz konto.

Jak mogę wykorzystać limit dostępny na karcie kredytowej?

Dzięki naszej karcie składasz jeden wniosek, a przyznany limit kredytowy będzie Ci służył aż przez 360 dni od dnia postawienia go do Twojej dyspozycji. Możesz go wykorzystywać w dowolny sposób, między innymi:

  • Zlecając przelew nawet do100% przyznanego limitu kredytowego bezpośrednio na Twoje konto osobiste (opcja Fast Cash dostępna w trakcie procesu rejestracji). 
  • Przelewając pieniądze na rachunek osobisty – opcja jest dostępna 24/7 z poziomu Panelu Klienta.
  • Dodając kartę do cyfrowego portfela (Google Pay i Apple Pay), co z kolei daje dużo większe możliwości:
    • Wypłaty z bankomatów
    • Płatności zbliżeniowe w sklepach stacjonarnych
    • Płatności za zakupy w sklepach internetowych
  • Spłacając całość lub część limitu lub korzystając z limitu ciągle w czasie trwania umowy – spłacony limit możesz ponownie wykorzystać w dowolnym momencie. 
  • Przelewając całość dostępnego limitu na konto osobiste. 

Pamiętaj, że z naszej karty kredytowej możesz skorzystać tylko na terenie Polski, a także wówczas gdy dostawca odbiorcy płatności świadczy usługi na terenie Polski.

Przetestuj nasz produkt z promocyjnymi warunkami i przekonaj się jakie to proste!

Czy kartą kredytową mogę płacić za zakupy w internecie?

Tak, naszą kartą kredytową możesz płacić za zakupy w internecie. Dane karty zawsze możesz sprawdzić po zalogowaniu do Panelu Klienta. Możesz też dodać kartę do portfela Apple Pay lub Google Pay i płacić nią bezpośrednio w sklepach stacjonarnych i internetowych.

Czy kartą kredytową można wypłacić gotówkę z bankomatu?

Kartą kredytową można wypłacić gotówkę w bankomatach tych tradycyjnych, tak i wyposażonych w czytnik zbliżeniowy. Jeżeli wybrałeś kartę wirtualną wystarczy, że dodasz kartę do portfela Apple Pay lub Google Pay, a będziesz miał możliwość wypłaty gotówki w bankomatach. Możesz też przelać środki z karty kredytowej na swoje konto bankowe i korzystać z nich tak, jak lubisz.

Czym jest Minimalna Kwota do Zapłaty?

Minimalna Kwota do Zapłaty to wskazana w Zestawieniu Operacji kwota, którą Klient zobowiązany jest spłacić w określonym przez Fincard terminie płatności (w Dniu Spłaty).

Obliczana jest ona za każdy Okres rozliczeniowy i wskazana w przejrzysty sposób na koniec okresu rozliczeniowego.

Możesz ją znaleźć zarówno w swoim Panelu Klienta, jak i w comiesięcznym Zestawieniu Transakcji, które zostanie do Ciebie wysłane na podany w Panelu adres e-mail.

 

Ile wynosi minimalna kwota do spłaty?

Minimalna kwota do zapłaty stanowi sumę 3% Limitu Kredytowego wykorzystanego na dzień poprzedzający wygenerowanie Zestawienia Operacji a także Prowizji, Odsetek oraz Opłat za wydanie i obsługę karty, obliczoną przy założeniu, że Klient wykorzysta w tym okresie cały udzielony Limit Kredytowy i nie dojdzie do przekroczenia Limitu Kredytowego. Po zakończeniu Okresu rozliczeniowego otrzymasz na swój adres email Zestawienie operacji, które zostały zaksięgowane na karcie w danym Okresie rozliczeniowym. W dokumencie tym znajdziesz również pełną kwotę Minimalnej Kwoty do Zapłaty oraz jej składowe i termin spłaty. Wysokość Minimalnej Kwoty do Zapłaty i możesz również sprawdzić w swoim Panelu Klienta.

Jak mogę spłacić wykorzystany limit kredytowy?

Spłata limitu kredytowego odbywa się w prosty i wygodny sposób. Na koniec Okresu rozliczeniowego otrzymasz od nas Zestawienie operacji wraz ze wskazaną w przejrzysty sposób, wymaganą Minimalną Kwotą do Zapłaty. Spłaty możesz dokonać bezpośrednio ze swojego Panelu Klienta, korzystając z najpopularniejszych metod płatności. Oferujemy automatyczne przelewy dla 27 największych banków (m. in. mTransfer, Pekao24, iPKO) oraz płatności BLIK.

Obsługujemy również przelewy tradycyjne.

Numer konta: 76 1940 1076 3230 8112 0000 0000
Tytuł przelewu: Zapłata, umowa nr XXXXX
Odbiorca:  Fincard Sp. z o.o
Adres: ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa

Czy mogę spłacić tylko część limitu na karcie?

Po zakończeniu Okresu rozliczeniowego musisz zapłacić jedynie Minimalną Kwotę do Zapłaty.
Minimalna kwota do zapłaty stanowi sumę 3% Limitu Kredytowego wykorzystanego na dzień poprzedzający wygenerowanie Zestawienia Operacji a także Prowizji, Odsetek oraz Opłat za wydanie i obsługę karty, obliczoną przy założeniu, że Klient wykorzysta w tym okresie cały udzielony Limit Kredytowy i nie dojdzie do przekroczenia Limitu Kredytowego.
W dowolnym momencie możesz spłacić cały limit lub tylko jego część. Możesz również korzystać z niego ciągle w trakcie trwania Umowy. Z kolei po spłacie limitu możesz ponownie skorzystać, wtedy kiedy pojawi się potrzeba.

Czy spłaty limitu kredytowego oraz Prowizji i innych Opłat muszę dokonać na koniec okresu rozliczeniowego?

Karta kredytowa to produkt dostosowany do potrzeb naszych Klientów. Na koniec okresu musisz spłacić minimalną kwotę do zapłaty, prowizję i odsetki oraz sumę wszystkich opłat naliczonych w danym okresie. 

 Limit kredytowy możesz spłacić w części lub w całości, w dowolnym momencie trwania umowy, najpóźniej w ostatnim dniu obowiązywania Umowy. Możesz również korzystać z niego cały czas i spłacać jedynie minimalną kwotę do zapłaty. 

Jak sprawdzić lub zmienić kod PIN do karty?

Kod PIN możesz otrzymać logując się do Panelu Klienta i klikając "Wyślij PIN", który znajdziesz w zakładce "Szczegóły karty". Wiadomość SMS z kodem PIN otrzymasz na numer telefonu podany w Panelu.
Aby zmienić numer PIN, użyj opcji "Zmień PIN" w Panelu Klienta w zakładce ''Szczegóły karty''.

Jak zablokować/odblokować albo zastrzec kartę?

Aby zablokować, odblokować lub zastrzec kartę należy skontaktować się z nami telefonicznie, pod jednym z podanych niżej numerów telefonów:

 

22 598 77 99 22 209 25 55
 

Biuro Obsługi Klienta Netcredit

Godziny pracy:
Poniedziałek – Piątek:
08:00 – 20:00
Sobota: 08:00 – 17:00

 

Infolinia DiPocket

Dostępny 24/7

 

Dlaczego karta kredytowa została zablokowana?

Karta może zostać zablokowana lub zastrzeżona (nie będziesz mógł z niej korzystać) jeżeli Fincard ma uzasadnione podejrzenie, że:

  1. Karta została użyta przez osobę nieuprawnioną,
  2. Karta została użyta w sposób niezgodny z prawem,
  3. Klient umyślnie doprowadził do nieautoryzowanej Transakcji Kartą.

Fincard może zastrzec lub zablokować Kartę również w innych sytuacjach wskazanych w Regulaminie, w szczególności jeżeli doszło do przekroczenia Limitu Kredytowego lub opóźnienia w spłacie Zadłużenia przez Klienta.

Karta Kredytowa zostaje odblokowana niezwłocznie po ustaniu przyczyny jej czasowego zablokowania.

Zawiadomimy Cię niezwłocznie o zablokowaniu Karty i jego przyczynach, a także o jej odblokowaniu.

Jak zalogować się do Panelu Klienta?

Do Panelu Klienta można zalogować się z poziomu strony głównej www.netcredit.pl. Wystarczy kliknąć w przycisk „Logowanie”, który znajduje się w prawym górnym rogu ekranu.

Do jakich funkcji mam dostęp w Panelu Klienta?
W Panelu Klienta masz dostęp do wielu przydatnych funkcji. Po zalogowaniu się masz możliwość min.:
  • sprawdzenia dostępnego limitu kredytowego, a także już wykorzystanego limitu kredytowego,
  • nadchodzących lub aktualnych płatności oraz historii transakcji
  • podglądu, edycji i poprawiania swoich danych osobowych
  • zmiany hasła do logowania
  • uaktualnienia adresu e-mail i numeru telefonu
  • zmiany numeru PIN do karty kredytowej
  • sprawdzenia numeru karty i kodu CVV2
  • aktywacji karty plastikowej
  • zmiany typu karty
Z poziomu Panelu Klienta możesz także:
  • przelewać pieniądze z limitu kredytowego na swój indywidualny rachunek bankowy
  • przelewać pieniądze na osobiste konto
  • wpłacić Minimalną Kwotę do Zapłaty
  • dokonać częściowej  lub całkowitej spłaty wykorzystanego limitu kredytowego
Jak zmienić hasło do logowania?

Hasło do logowania możesz z łatwością zmienić z poziomu swojego Panelu Klienta. Wystarczy, że zalogujesz się do Panelu Klienta i w Menu klikniesz zakładkę Dane osobowe a następnie Bezpieczeństwo i Zmiana hasła.

Jak zmienić numer telefonu?

Zmiany numeru telefonu będziesz mógł dokonać w Panelu Klienta przechodząc do zakładki „Dane osobowe” a następnie Dane kontaktowe. Możesz również zmienić numer telefonicznie (22 598 77 99). Jeżeli chcesz skorzystać z pomocy naszego Specjalisty Obsługi Klienta, koniecznie skontaktuj się z nami z numeru telefonu, na który chcesz zmienić swój aktualny.

Jak zmienić adres email?
  • w Panelu Klienta po wejściu w zakładkę „Dane Osobowe” a następnie ,,Dane kontaktowe''. Na Twój nowy adres e-mail zostanie wysłany link. Kliknij go, aby potwierdzić zmianę.
  • telefonicznie, dzwoniąc do naszego Biura Obsługi Klienta
Zapomniałem hasła do Panelu Klienta, co mam zrobić?

Skorzystaj z opcji „Resetuj hasło” pod oknem do logowania. Okno do logowania znajdziesz klikając w przycisk „Logowanie” na stronie głównej www.netcredit.pl

Jak mogę sprawdzić kod CVV2 do karty ?

Kod CVV2 do Twojej karty kredytowej i jej pełny numer możesz sprawdzić w dowolnej chwili bezpłatnie w Panelu Klienta po kliknięciu w zakładkę ,,Szczegóły karty''.

check-complete ic-delete ic-delete date ic-edit-48px ic-error ic-chevron-left-double ic-chevron-left moneza-logo-sme ic-chevron-right-double ic-chevron-right upload ic-visibility-48px ic-visibility-off-48px halvo menu toggler icon halvo cross icon