Jak zalogować się do Panelu Klienta?

Do Panelu Klienta można zalogować się z poziomu strony głównej www.netcredit.pl. Wystarczy kliknąć w przycisk „Logowanie”, który znajduje się w prawym górnym rogu ekranu.

Czy ten artykuł był pomocny?
Do jakich funkcji mam dostęp w Panelu Klienta?

W Panelu Klienta masz dostęp do wielu przydatnych funkcji. Po zalogowaniu się masz możliwość min.:

  • sprawdzenia dostępnego limitu kredytowego, a także już wykorzystanego limitu kredytowego,
  • nadchodzących lub aktualnych płatności oraz historii transakcji
  • podglądu, edycji i poprawiania swoich danych osobowych
  • zmiany hasła do logowania
  • uaktualnienia adresu e-mail i numeru telefonu
  • zmiany numeru PIN do karty kredytowej
  • sprawdzenia numeru karty i kodu CVV2
  • aktywacji karty plastikowej
  • zmiany typu karty

Z poziomu Panelu Klienta możesz także:

  • przelewać pieniądze z limitu kredytowego na swój indywidualny rachunek bankowy
  • przelewać pieniądze na osobiste konto
  • wpłacić Minimalną Kwotę do Zapłaty
  • dokonać częściowej  lub całkowitej spłaty wykorzystanego limitu kredytowego
Czy ten artykuł był pomocny?
Jak zmienić hasło do logowania?

Hasło do logowania możesz z łatwością zmienić z poziomu swojego Panelu Klienta. Wystarczy, że zalogujesz się do Panelu Klienta i w Menu klikniesz zakładkę Dane osobowe a następnie Bezpieczeństwo i Zmiana hasła.

Czy ten artykuł był pomocny?
Jak zmienić numer telefonu?

Zmiany numeru telefonu będziesz mógł dokonać w Panelu Klienta przechodząc do zakładki „Dane osobowe” a następnie Dane kontaktowe. Możesz również zmienić numer telefonicznie (22 598 77 99). Jeżeli chcesz skorzystać z pomocy naszego Specjalisty Obsługi Klienta, koniecznie skontaktuj się z nami z numeru telefonu, na który chcesz zmienić swój aktualny.

Czy ten artykuł był pomocny?
Jak zmienić adres email?
  • w Panelu Klienta po wejściu w zakładkę „Dane Osobowe” a następnie ,,Dane kontaktowe''. Na Twój nowy adres e-mail zostanie wysłany link. Kliknij go, aby potwierdzić zmianę.
  • telefonicznie, dzwoniąc do naszego Biura Obsługi Klienta
Czy ten artykuł był pomocny?
Zapomniałem hasła do Panelu Klienta, co mam zrobić?

Skorzystaj z opcji „Resetuj hasło” pod oknem do logowania. Okno do logowania znajdziesz klikając w przycisk „Logowanie” na stronie głównej www.netcredit.pl

Czy ten artykuł był pomocny?
Jak mogę sprawdzić kod CVV2 do karty ?

Kod CVV2 do Twojej karty kredytowej i jej pełny numer możesz sprawdzić w dowolnej chwili w Panelu Klienta po kliknięciu w zakładkę ,,Szczegóły karty''.

Czy ten artykuł był pomocny?
check-complete ic-delete ic-delete date ic-edit-48px ic-error ic-chevron-left-double ic-chevron-left moneza-logo-sme ic-chevron-right-double ic-chevron-right upload ic-visibility-48px ic-visibility-off-48px halvo menu toggler icon halvo cross icon