Dzięki naszej karcie składasz jeden wniosek, a przyznany limit kredytowy będzie Ci służył aż przez 360 dni od dnia postawienia go do Twojej dyspozycji. Możesz go wykorzystywać w dowolny sposób, między innymi:
Pamiętaj, że z naszej karty kredytowej możesz skorzystać tylko na terenie Polski, a także wówczas gdy dostawca odbiorcy płatności świadczy usługi na terenie Polski.
Przetestuj nasz produkt z promocyjnymi warunkami i przekonaj się jakie to proste!
Tak, naszą kartą kredytową możesz płacić za zakupy w internecie. Dane karty zawsze możesz sprawdzić po zalogowaniu do Panelu Klienta. Możesz też dodać kartę do portfela Apple Pay lub Google Pay i płacić nią bezpośrednio w sklepach stacjonarnych i internetowych.
Kartą kredytową można wypłacić gotówkę w bankomatach tych tradycyjnych, tak i wyposażonych w czytnik zbliżeniowy. Jeżeli wybrałeś kartę wirtualną wystarczy, że dodasz kartę do portfela Apple Pay lub Google Pay, a będziesz miał możliwość wypłaty gotówki w bankomatach. Możesz też przelać środki z karty kredytowej na swoje konto bankowe i korzystać z nich tak, jak lubisz.
Minimalna Kwota do Zapłaty to wskazana w Zestawieniu Operacji kwota, którą Klient zobowiązany jest spłacić w określonym przez Fincard terminie płatności (w Dniu Spłaty).
Obliczana jest ona za każdy Okres rozliczeniowy i wskazana w przejrzysty sposób na koniec okresu rozliczeniowego.
Możesz ją znaleźć zarówno w swoim Panelu Klienta, jak i w comiesięcznym Zestawieniu Transakcji, które zostanie do Ciebie wysłane na podany w Panelu adres e-mail.
Minimalna kwota do zapłaty stanowi sumę 3% Limitu Kredytowego wykorzystanego na dzień poprzedzający wygenerowanie Zestawienia Operacji a także Prowizji, Odsetek oraz Opłat za wydanie i obsługę karty, obliczoną przy założeniu, że Klient wykorzysta w tym okresie cały udzielony Limit Kredytowy i nie dojdzie do przekroczenia Limitu Kredytowego. Po zakończeniu Okresu rozliczeniowego otrzymasz na swój adres email Zestawienie operacji, które zostały zaksięgowane na karcie w danym Okresie rozliczeniowym. W dokumencie tym znajdziesz również pełną kwotę Minimalnej Kwoty do Zapłaty oraz jej składowe i termin spłaty. Wysokość Minimalnej Kwoty do Zapłaty i możesz również sprawdzić w swoim Panelu Klienta.
Spłata limitu kredytowego odbywa się w prosty i wygodny sposób. Na koniec Okresu rozliczeniowego otrzymasz od nas Zestawienie operacji wraz ze wskazaną w przejrzysty sposób, wymaganą Minimalną Kwotą do Zapłaty. Spłaty możesz dokonać bezpośrednio ze swojego Panelu Klienta, korzystając z najpopularniejszych metod płatności. Oferujemy automatyczne przelewy dla 27 największych banków (m. in. mTransfer, Pekao24, iPKO) oraz płatności BLIK.
Obsługujemy również przelewy tradycyjne.
Numer konta: 76 1940 1076 3230 8112 0000 0000
Tytuł przelewu: Zapłata, umowa nr XXXXX
Odbiorca: Fincard Sp. z o.o
Adres: ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Po zakończeniu Okresu rozliczeniowego musisz zapłacić jedynie Minimalną Kwotę do Zapłaty.
Minimalna kwota do zapłaty stanowi sumę 3% Limitu Kredytowego wykorzystanego na dzień poprzedzający wygenerowanie Zestawienia Operacji a także Prowizji, Odsetek oraz Opłat za wydanie i obsługę karty, obliczoną przy założeniu, że Klient wykorzysta w tym okresie cały udzielony Limit Kredytowy i nie dojdzie do przekroczenia Limitu Kredytowego.
W dowolnym momencie możesz spłacić cały limit lub tylko jego część. Możesz również korzystać z niego ciągle w trakcie trwania Umowy. Z kolei po spłacie limitu możesz ponownie skorzystać, wtedy kiedy pojawi się potrzeba.
Karta kredytowa to produkt dostosowany do potrzeb naszych Klientów. Na koniec okresu musisz spłacić minimalną kwotę do zapłaty, prowizję i odsetki oraz sumę wszystkich opłat naliczonych w danym okresie.
Limit kredytowy możesz spłacić w części lub w całości, w dowolnym momencie trwania umowy, najpóźniej w ostatnim dniu obowiązywania Umowy. Możesz również korzystać z niego cały czas i spłacać jedynie minimalną kwotę do zapłaty.
Kod PIN możesz otrzymać logując się do Panelu Klienta i klikając "Wyślij PIN", który znajdziesz w zakładce "Szczegóły karty". Wiadomość SMS z kodem PIN otrzymasz na numer telefonu podany w Panelu.
Aby zmienić numer PIN, użyj opcji "Zmień PIN" w Panelu Klienta w zakładce ''Szczegóły karty''.
Aby zablokować, odblokować lub zastrzec kartę należy skontaktować się z nami telefonicznie, pod jednym z podanych niżej numerów telefonów:
![]() |
22 598 77 99 | 22 209 25 55 |
Biuro Obsługi Klienta Netcredit Godziny pracy: |
Infolinia DiPocket Dostępny 24/7
|
Karta może zostać zablokowana lub zastrzeżona (nie będziesz mógł z niej korzystać) jeżeli Fincard ma uzasadnione podejrzenie, że:
Fincard może zastrzec lub zablokować Kartę również w innych sytuacjach wskazanych w Regulaminie, w szczególności jeżeli doszło do przekroczenia Limitu Kredytowego lub opóźnienia w spłacie Zadłużenia przez Klienta.
Karta Kredytowa zostaje odblokowana niezwłocznie po ustaniu przyczyny jej czasowego zablokowania.
Zawiadomimy Cię niezwłocznie o zablokowaniu Karty i jego przyczynach, a także o jej odblokowaniu.